Zdieľanie

ZDRAVIE: Akcia lekárskych odborov nie je podľa MZ SR spontánna Bratislava 16. novembra (TASR) - Lekárske odbory podľa ministerstva zdravotníctva zavádzajú verejnosť, ak tvrdia, že ...

authorTASR dateVloženie/úprava Pondelok, 20.05.2024 categoryDenné správy commentsČítané 778x

Bratislava 16. novembra (TASR) - Lekárske odbory podľa ministerstva zdravotníctva zavádzajú verejnosť, ak tvrdia, že hromadné výpovede sú spontánnou akciou. "S prekvapením som sa v médiách dočítal, že akcia odborárov nie je spontánna, za akú sa doteraz vydávala, ale profesionálne riadená veľkou PR agentúrou. Rád by som pánom odborárom odkázal, že nesúhlasím s tým, aby vydierali slovenských pacientov profesionálne riadenou a určite draho platenou kampaňou, ale sadli si za rokovací stôl a férovo rokovali," povedal šéf rezortu Ivan Uhliarik.Ministra by zaujímalo, koľko peňazí už za služby jednej z "najdrahších" slovenských PR agentúr odbory zaplatili a kto im to financuje. Ministerstvo považuje za paradox, že odborári na jednej strane hovoria o nedostatku peňazí a na druhej strane vyhadzujú "nemalé prostriedky na služby profesionálnych ovplyvňovačov verejnej mienky".Denník Nový čas dnes informoval, že štrajkujúci lekári využívajú služby PR agentúry Seesame, s ktorou konzultujú aj stretnutia s ministrom a komunikáciu s médiami. Agentúra mala lekárom vypracovať okruhy tém, ktoré by mali komunikovať. Cena za poskytované služby sa môže podľa denníka pohybovať v tisíckach eur.Agentúra cenu poskytnutých služieb komentovať nechcela. "Na výsledku našej iniciatívy nám veľmi záleží, a preto ako lekári spolupracujeme nielen s profesionálmi v oblasti mediálnej komunikácie, ale napríklad aj práva," povedal pre denník o spolupráci šéf Lekárskeho odborového združenia Marian Kollár. Cena za služby je podľa neho internou záležitosťou.

Štítky :

lekari reklama

lekari reklama